lördag 7 februari 2009

Stå ut med stavfelen.

Kära bokälskare
Som ni ser på mina snabbrapporter från igår kväll så slinker det med en del stav- och syftningsfel i brådskan. Jag kommer att rätta dem. Fast inte idag. Det är alldeles för skönt att bara sitta här hemma och läsa tidningen och fundera på vad jag ska laga till lunch när sonen och hans flickvän kommer hem för att rensa i hans gamla grejer.
Så även om ämnet, och ni läsare, är helt fel personer att servera en slarvig text – så får ni ha överenseende med omständigheterna.
Och reagerar ni för starkt, tappar helt bort er när det inte riktigt stämmer, så återkom i morgon då jag rättat.
Vänliga lördagsmorgonshälsningar
Ann

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Bästa du - stavfelen och syftningsfelen överser vi med - jag läser VI - och tror att innehållet lockar mer än formen. Allt gott Anne-Marie

8 februari 2009 kl. 13:33  
Blogger Ann Lagerström sa...

Tack! Det är svårt när det går så fort. Men framåt kvällen ska jag korra så gott jag kan.
Ha det bra
/Ann

8 februari 2009 kl. 13:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Copyright Tidningen Vi 2008